Trekking lotenactie 26 juni 2024

1. Patrick (Westereen) - Boekje Fianne Hiemstra
2. Alex Visser - Boekje Alex Visser
3. Wieger Grijpstra - Boekje Wieger Grijpstra

3x een waardebon van 20 euro te besteden bij speciaalzaak M. Hilboezen te Kollum
1. Anna Dijkstra - Boekje Marije Hiemstra
2. J. Ter Horst - Boekje Bonita Bergsma
3. Robin Weiland - Boekje Sijke

3x een waardebon van 25 euro te besteden bij Vishandel Sterkenburg te Lauwersoog
1. A. van Duinen - Boekje Fennie Kooistra
2. Wim Oostra - Boekje Wim Oostra
3. G. Postma - Boekje Gitte Bijlsma

Volledig verzorgd diner voor 4 personen bij Café Wâld te Kollum
Elisabeth Thalen - Boekje Albert Pieter Visser

Opgave Sportiefste speler van het jaar 2023!

Hallo Invictanaren!

In navolging van de sportiefste speler van vorig jaar, Marieke, willen we ook dit jaar graag van jullie weten wie er zich het afgelopen seizoen het toonbeeld van sportiviteit heeft getoond. Daarom hebben jullie tot en met 21 april de mogelijkheid om spelers te nomineren die mee gaan strijden naar de titel “ Sportiefste speler van het Jaar 2023”. Hierna zal de arbitragecommissie zich buigen over de ingezonden kandidaten en zal er, net als vorige jaren, gestemd kunnen worden. Uiteraard is er ook weer een prijsje en een enorme eer verbonden aan deze titel!

Dus wie heeft zich binnen, maar ook buiten de lijnen een groot sportman/vrouw getoond, aan wie kunnen wij als vereniging allemaal een voorbeeld nemen? Wie is de “ Sportiefste speler van het Jaar 2023”?

Wil je iemand nomineren? Dat kan tot en met 21 april via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Vriendelijke groet van de Arbitragecommissie

Rabobank Clubsupport

Beste Invictanaren,De jaarlijkse Rabobank Clubsupport actie is los! Stemmen kan tot en met 26 september. Wij doen hier dit jaar ook weer aan mee!

Dit jaar willen de opbrengst besteden aan het opknappen van het terras, met onder andere nieuwe picknicktafels en een zandbak voor de kleintjes! Vanuit Rabobank Clubsupport mag je als lid van de Rabobank meebeslissen over welke maatschappelijke initiatieven extra financiële ondersteuning krijgen. Dus stem op K.V. Invicta, want hoe meer stemmen, hoe groter de opbrengst voor K.V. Invicta!Via de Rabo bankieren app:Service > Lidmaatschap (onderaan) > Doe mee en stem > zoek op KV Invicta.

Of stem met de code via de volgende link:

https://www.rabo-clubsupport.nl/. Click or tap if you trust this link." data-auth="Verified" data-linkindex="0">https://www.rabo-clubsupport.nl/Nog geen lid van de Rabobank (gratis)? Regel dit eenvoudig via de Rabo App (service > algemeen > lidmaatschap).

Met vriendelijke groet,

Bestuur K.V. Invicta

Sportiefste speler van het jaar 2022-2023

m1

m2

Het is alweer bijna het einde van het seizoen. En dat betekent dat we de sportiefste speler uitroepen. Uit de drie genomineerden is uiteindelijk Marieke van Straten de sportiefste speler van 2022-2023 geworden. Marieke volgt Mel Beiboer op, die afgelopen seizoen de eer had om deze titel te dragen. Tijdens de laatste thuiswedstrijd van de selectie, hebben we de bokaal uitgereikt.