Nieuwe sponsorkleding voor Korfbalteam HAVIC

Afgelopen zaterdag vond in de sporthal te Kollum de presentatie van de nieuwe gesponsorde kleding en tassen plaats van het junioren combinatieteam Harkema/Frigro/Invicta A1, beter bekend onder de naam HAVIC.

Dankzij de sponsoren kon het team, dat na 5 jaar uit hun tenue was gegroeid, worden voorzien van nieuwe sporttassen, trainingspakken en een fraai wedstrijdtenue.

De sponsoren zijn:

• RebaCare Inventieve hulpmiddelen uit Menaldum, een bedrijf dat zich richt op medische hulpmiddelen;
  • BeneFit Autogroup uit Harkema, de juiste auto voor uw bedrijf;
  • BMH Montage uit Harkema, sterk in kunststof kozijnen;
  • TW Total Support uit Buitenpost, aanbieder van een totaal catering concept;
  • Visser Woninginrichting uit Kollum, sinds 1953 een vertrouwd adres voor al uw woonwensen.

De bijdrage van de sponsoren maakt het mogelijk om binnen de korfbalverenigingen van het combinatieteam net even wat extra’s te realiseren. Mooi dat teamsport en dan met name de gemengde teamsport op deze manier een opsteker krijgt!

Foto: Jacob Heres

Op de foto van links naar rechts:

Voor:  Joop pander (verzorger), Jelmer Holwerda, Thomas Visser, Rien van der Laan, Pieter Christiaan van der Woude, Renata de Vries (sponsor RebaCare).

Midden: Bert van de Meulen (sponsor BMH Montage), Theo Witteveen (sponsor TW Total Support), Klaas Visser (sponsor Visser Woninginrichting;trainer/coach), Margriet Kootstra, Maaike Slager, Roos Leurink, Marit Koopmans, Peter Holwerda (trainer), Oene Benedictus (Sponsor BeneFit Autogroup).

Achter: Meriam van der Meulen (team begeleider), Shana van der Meer, Maarten Piersma, Thomas de Vries, Danique van der Meulen, Amber van Doorn, Anton van Doorn (trainer/coach).