Nieuwsbrief februari 2021

Als eerste willen wij iedereen nog een gelukkig, gezond en sportief 2022 wensen. We hoopten allemaal dat het dit jaar sportief beter zou beginnen dan het afgelopen jaar, en gelukkig mogen we inmiddels weer korfballen en zijn de eerste wedstrijden weer gespeeld! Middels deze nieuwsbrief willen we jullie op de hoogte brengen van een aantal zaken waar we mee bezig zijn en wat speelt.

Kledingfonds

Invicta heeft een trainingspakkenlijn waarvan iedereen, van jong tot oud, een mooi trainingspak kan huren. Dit kost € 12,50 per jaar. Wordt je pak te klein of te groot; geen probleem! Je kunt hem kosteloos omruilen voor een andere maat.

Een ander puntje over het kledingfonds is dat we op zoek zijn naar iemand die dit onder zijn hoede wil nemen. Het bijhouden, opslaan en uitdelen van de pakken. Lijkt dit je wat? Neem dan contact op met de commerciële commissie (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.).

Commerciële commissie

Deze commissie is de afgelopen tijd druk bezig geweest met de sponsoren van Invicta. Er is een gesprek geweest met de huidige hoofdsponsor Lunchroom de Pruttelpot over verlenging van contract. We zijn erg blij dat de Pruttelpot weer bereid is om ook voor de komende jaren hoofdsponsor te zijn van K.V. Invicta.

Verder hebben ze gesprek gehad met het bedrijf OPNIEUW! uit Buitenpost. Zij hebben aangegeven graag te willen sponsoren. Vergevorderde gesprekken hebben inmiddels plaatsgevonden en samen zijn we positief over het resultaat hiervan.

Daarnaast zijn we erg verheugd om bekend te kunnen maken dat ook Vishandel Sterkenburg de komende jaren de trotse sponsor blijft van het tweede. Alle sponsors bedankt voor deze fijne samenwerking!

Kantine

Afgelopen weken is er door vrijwilligers druk gewerkt aan een interne aanpassing/verbouwing van ons clubhuis. De keuken is helemaal verbouwd en moet alleen nog geverfd worden. De kantine is nu energiezuinig, oftewel een prachtige, duurzame investering! Hopelijk kunnen we met het starten van het veldseizoen hier gebruik van maken.

De verbouwing van de kantine en de nieuwe LED-verlichting is mogelijk gemaakt door Het Plaatselijk Belang Kollum, De Rabobank, Het Iepen Mienskipfûnds, DMW-fonds en de VVI-leden! Ontzettend bedankt daarvoor! En natuurlijk met dank aan onze vrijwilligers.

Trainers selectie

We zijn verheugd om bekend te kunnen maken dat trainers en coaches van de selectie nog een seizoen bij Invicta zullen blijven. Sake Koelma, Johan Boerema en Klaas Visser zullen met z’n drieën weer het beste uit de selectie proberen te halen!

!! Oproep !!

K.V. Invicta zoekt een nieuwe voorzitter!!! Ben jij iemand of ken jij iemand die geschikt is voor deze functie? Laat het ons weten via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Groeten,

Bestuur en afgevaardigden K.V. Invicta