Invicta/Frigro 1 wint na een lastig duel tegen Kinea 1

KOLLUM- Afgelopen zaterdag 1 oktober stond er weer een competitiewedstrijd op het programma voor de Invictenaren. Dit keer was de tegenstander Kinea 1. Het leek een regenachtig duel te worden alleen bleef het tijdens de wedstrijd gelukkig groot en deels droog. Om 15.35 uur klonk het startsignaal door scheidsrechter H. Nicolaij.

Tijdens de voorbespreking was het duidelijk geworden dat het voor de Oranjehemden een lastig uit duel kon gaan worden tegen Kinea 1. Zo begonnen de Invictenaren dan ook scherp aan de wedstrijd! Het ging in het eerste deel van de wedstrijd enorm gelijk op tussen beide teams. Zo was de stand na 20 minuten 5-6 in het voordeel van de Pruttelpotformatie. Telkens wist Kinea 1 aan te sluiten door mooie doelpunten te maken waardoor het dan ook 11-10 was bij rust, toen in het voordeel van Kinea 1.

Tijdens de rust bleef Invicta/Frigro 1 de hoop erin houden, zo gingen ze dan ook weer met volle focus het veld op om punten te gaan pakken tegen Kinea 1. Na de rust ging het weer een tijdje gelijk op tussen beide teams alleen wisten de Oranjehemden op een gegeven moment door goede aanvallen en het goede verdedigingswerk een gaatje te slaan naar een stand van 12-17. Dit liet Kinea 1 niet gebeuren en scoorden weer mee waardoor het uiteindelijk een eindstand werd van 15-18 in het voordeel van Invicta/Frigro 1. Al met al een spannende wedstrijd tussen Invicta/Frigro 1 – Kinea 1.

Wij willen het publiek bedanken voor jullie komst en aanmoediging!

De volgende wedstrijd op het programma is voor de Jan Mulder-beker op dinsdag 4 oktober om 20.00 uur tegen SCO/European Aerosols 1. De wedstrijd wordt gespeeld op Sportpark Baensein in Kollum.

Wat betreft de competitie: De volgende competitiewedstrijd word gespeeld op zaterdag 8 oktober om 18.30 uur tegen Thrianta 1. Ook mag deze wedstrijd plaatsvinden op het mooie sportpark Baensein in Kollum. Publiek is ook weer van harte welkom bij deze belangrijke wedstrijden voor Invicta/Frigro 1!