Invicta/Frigro B1 - LDODK/Rinsma Modeplein B2

Zaterdag 5 September speelden wij onze eerste competitie wedstijd tegen LDODK B2.

Voor ons als B1 was het de eerste wedstrijd met onze nieuwe team.

Ons team bestond deze wedstrijd uit precies 8 spelers zonder wissles (vanwege blessures). In het ene vak stonden: Eelke, Jenna, Liedeke en Laura en in het andere vak stonden Sibren, Fianne, Iris en Anna.

We merkten al snel dat LDODK goed op elkaar waren ingespeeld. Het stond al snel 0-4. Fianne en Iris maakten de 2-4. We gingen de rust in met een achterstand van 2-7.

Na de rust schoot Iris van afstand de 3-7. LDODK scoorde daarna nog 4 keer, toen werd de stand dus 3-11. Eelke scoorde nog een strafworp en Iris scoorde nog een afstander. Helaas konden we de wedstrijd niet winnen, maar we hebben ons best gedaan. LDODK heeft de wedstrijd gewonnen met 5-13.