Invicta/Frigro 2 - De Hoeve/Due Amici Fitness 3

Zaterdag 9 februari stond de wedstrijd tegen De Hoeve/Due Amici Fitness 3 op het programma. In de aanval begonnen Wim, Wietse, Lieke en Kelly. In de verdediging begonnen Weinyk, Anne Jan, Marieke en Hinke.

In de eerste aanval werd er direct gescoord door een inloopbal van Kelly. Het was een gelijk opgaande wedstrijd tot de 4-4. Daarna konden we een klein gaatje slaan van 3 doelpunten verschil door doelpunten van Hinke, Marieke en Kelly. We gingen de rust in met een 8-7 voorsprong. In de rust kwam Jesse in het veld voor Wim. De 2e helft begon ook weer gelijk op maar het voordeel bleef gelukkig aan onze kant. Halverwege de tweede helft kwam Fennie erin voor de  Hinke. Bij een stand van 10-9 konden we eindelijk een gat slaan van 6 doelpunten verschil. Door 2 mooie afstanders van Fennie  en doelpunten van Lieke, Weinyk en Kelly. Ook Marieke scoorde aan het eind nog 2 mooie doelpunten. De uitslag was een 17-11 overwinning.

De eerst volgende wedstrijd is op 2 Maart in de Van der Bijhal in Kollum tegen EKC 2000. Dit is een zeer belangrijke wedstrijd om de strijd voor plek 2 in de competitie. Publiek is van harte welkom en kom ons allemaal aanmoediging!