Invicta/Frigro 2 en DWA-Argo 2 delen de punten

Op 27 oktober stond de laatste wedstrijd op het programma, een thuiswedstrijd  tegen DWA-Argo 2 voor de Sterkenburg formatie. Deze wedstrijd stond onder leiding van H. Schuitema.

Invicta/Frigro werd deze week gecoacht door Willem Kroodsma en Klaas Visser.
Om 14:00 kwam de zon tevoorschijn en begon de wedstrijd.
Invicta/Frigro begon gelijk met een voorsprong tegen DWA-Argo.
Met mooie acties, afstanders , doorloopballen en kansen gingen we de rust in met een stand van 7-5.

Na de rust en een bakje thee, kwam Invicta/Frigro  met vol energie het veld op.
Fennie wist gelijk de korf te raken met een mooie doorloopbal. Alleen had DWA-Argo daar een antwoord op en was de stand op 2 verschil gekomen.
Invicta/Frigro gingen door waar ze mee bezig waren en zorgden ervoor dat de stand op een 10-6 voorsprong  kwam.
DWA-Argo  wist dat  er iets moest gebeuren, en gingen  beter spelen en scoren.
De laatste minuten gingen in, de stand was inmiddels 12-10  geworden.
Door 2 slimme acties van DWA-Argo kregen ze 2 strafworpen mee, en stond de stand op
12-12 .Met nog een  minuut te spelen had  Invicta/Frigro nog mooie acties maar konden ze de korf niet meer raken. Waardoor de eindstand  eindigde in een gelijkspel van 12-12.

Invicta/Frigro zal volgend veldseizoen op een 4e plaats starten.
En beginh volgende week in de zaal te trainen.
met op 3 november een oefenwedstrijd in Van der Bijhal.