Ploegindeling 2020/2021

Hallo allemaal,

Het korfbalseizoen 2019/2020 loopt helaas op een vreemde manier ten einde. Inmiddels kunnen we gelukkig wel weer trainen, maar de laatste wedstrijden zijn al een tijd terug gespeeld.

Als Technische Commissie zijn we de afgelopen tijd bezig geweest met het nieuwe seizoen 2020/2021. Hoe het er na de vakantie uit zal gaan zien is nog even afwachten, maar jullie zullen allemaal wel benieuwd zijn naar het team waarin je na de zomervakantie gaat spelen.

In de teamindeling zal je soms onbekende namen tegen komen. Dit heeft er mee te maken dat in het nieuwe seizoen leden van zowel Korfbalvereniging De Lauwers als Korfbalvereniging Frigro samen met ons zullen gaan korfballen om complete teams neer te kunnen zetten. Wij heten iedereen van harte welkom en we hopen er met elkaar een mooi seizoen van te kunnen maken!

De trainers en coaches voor de teams in het nieuwe seizoen zijn nog niet allemaal ingevuld. Daarom zal alleen nu de teamindeling bekend worden gemaakt en zullen later de trainers, coaches en trainingstijden bekend worden gemaakt.

Geniet eerst van de welverdiende vakantie waarna we hopelijk weer met frisse korfbalmoed het nieuwe seizoen in kunnen gaan. Wanneer alles weer van start kan gaan zullen de eerste wedstrijden op zaterdag 5 september gespeeld worden.

Mochten jullie vragen hebben, dan kun je daarmee terecht bij de Technische Commissie via; Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Een fijne vakantie en korfbalgroeten van de Technische Commissie

Serefia Kalfsbeek

Anika Nauta

Sanne Brinkman

* Bij de B-aspiranten zal er een selectieprocedure plaats gaan vinden om te bepalen wie in welke ploeg zal gaan spelen in het seizoen 2020-2021. De selectie procedure zal in vergelijking met andere jaren in plaats van op papier met behulp van selectietrainingen plaatsvinden. Deze selectietrainingen willen we in juni laten plaatsvinden omdat momenteel de corona situatie het toelaat om in deze categorie weer onderlinge wedstrijden te spelen. Tevens is het leuk om elkaar al voor de vakantie te ontmoeten en te leren kennen. De selectietrainingen zullen plaatsvinden op:

- Dinsdag 16 juni van 18:30 - 20:00

- Donderdag 18 juni van 18:00 - 19:30

Bij deze selectietrainingen zullen de huidige trainers, afgevaardigden van de TC en een trainer die de jeugdspelers niet kent met elkaar beslissen wie in welke ploeg zullen gaan spelen.

Invicta/Frigro/Harkema

Maaike Slager