Invicta-Frigro 1 wint na spannende wedstrijd tegen thuisploeg DTS 1.

De laatste competitiewedstrijd stond op het programma voor het eerste team van de verenigingen Frigro en Invicta. De wedstrijd stond onder leiding van de heer H. Bruins. De scheidsrechter liet veel duels door gaan en zo werd de wedstrijd best fysiek. Misschien was het daarom dat we de eerste helft zo speelden als dat we deden… We hadden moeite met DTS uit Surhuizum, die van grote afstand de ballen er in schoten en ons in onze aanvallen overklasten. Halverwege de eerste helft stonden we op een gegeven moment 5 doelpunten achter op DTS maar we kwamen sterk terug. We gingen rusten met een 10-8 achterstand. Nadat we het in de rust verdedigend iets hadden aangepast gingen we door met waar we aan het einde van de eerste geëindigd waren; doelpunten maken. Toch lukte het niet om DTS helemaal achter ons te laten. Verdedigend stond het in de tweede helft wel als een huis, we hebben ook maar twee doelpunten tegen gekregen. Uiteindelijk wonnen we de wedstrijd met 12-15! We eindigen daarom dit seizoen met 6 overwinningen op rij en inclusief de bekerwedstrijden zijn we al 8 wedstrijden ongeslagen. Dit geeft ons vertrouwen voor aanstaande woensdag, 19-06, wanneer we in Zuidlaren de beker finale zullen spelen. We zouden het leuk vinden wanneer er veel publiek aan de kant staat om ons aan te moedigen!!